- koszt transportu - Paczki wysyłamy za pośrednictwem kuriera Inpost lub DPD. Koszt przesyłki i pakowania wynosi minimum 19 zł netto. zł netto
- w przypadku przesyłki za pobraniem obowiązuje dopłata w zależności od wartości zamówienia - 4zł za każdy rozpoczęty tysiąc zł netto
Producenci
PRZYWOŁYWACZ Z PANELEM - niedostępny
Produkt jest niedostępny
|
Zakup tego towaru nie może być finansowany w systemie ratalnym LUKAS. |
|
Służy do wezwania obsługi przez naciśnięcie wybranego klawisza rodzaju wezwania
RODZAJE KLAWISZY WEZWANIA:
- PUSH (przyspiesz realizację zamówienia)
- CALL (wezwanie kelnera)
- BILL (proszę o rachunek)
- CANCEL (kasowanie wezwania)
SPECYFIKACJA:
- 4 klawisze membranowe
- panel na menu lub reklamę oraz numer stołu
- wymiary (z panelem): 106 mm (szer) x 90 mm (gł) x 247 mm (wys)
- ciężar: 180 g
DANE TECHNICZNE:
- bateria 12V - sześć miesięcy pracy do pełnego rozładowania
- wewnętrzny moduł komunikacji bezprzewodowej 433MHz do wysyłania wezwań w promieniu 100m
WŁAŚCIWOŚCI FUNKCJONALNE:
- prosta instalacja na blacie stołu
System Przywoływania Obsługi. Te kilka urządzeń, pracujących bezprzewodowo, umożliwia przywoływanie obsługi/kelnerów przez gościa siedzącego przy stoliku
Co zyskuje właściciel lokalu?
- zwiększenie obrotów przez zwiększenie szybkości przepływu klientów
- zwiększenie średniej wartości rachunku (klient, który ma zarezerwowany określony czas na spędzenie w lokalu, przy krótszym czasie oczekiwania na personel/posiłek, może zamówić dodatkowy posiłek/napój)
- zmniejszenie kosztów funkcjonowania w przeliczeniu na klienta
- kontrola personelu - klient może „poskarżyć” się na kelnera przywołując menagera poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku na przywoływaczu
- bardzo dobra sprawdzalność w ogródkach zewnętrznych
Co zyskuje personel?
- zwiększenie liczby obsłużonych klientów przy mniejszym zmęczeniu, a co za tym idzie potencjalnie większa wartość napiwków
- mniej „klientometrów” w przeliczeniu na klienta :-)
- precyzyjna wiedza o rodzaju potrzeb klienta na każdym etapie zamówienia (poprzez naciśnięcie odpowiednich przycisków na przywoływaczu klient określa swoje potrzeby w danym momencie, np przywołanie kelnera, poproszę rachunek, itp.)
- lepsza komunikacja pomiędzy kelnerami a kuchnią - możliwość natychmiastowego powiadomienia kelnera o gotowym zamówieniu
Co zyskuje klient?
- krótki czas oczekiwania na reakcję personelu
- satysfakcja i zadowolenie gości, brak irytacji związanej z długim czasem oczekiwania
- chęć powrotu do lokalu
System Przywoływania Obsługi jest systemem bezprzewodowym dedykowanym do zastosowania
w restauracjach. Charakteryzuje go przede wszystkim:
- łatwy montaż urządzeń, możliwość przymocowania przywoływacza do stolika
- urządzenia nie wymagające dodatkowego zasilania sieciowego (zasilane bateriami)
- pagery kelnerskie w formie zegarków na rękę lub z klipsem mocowanym do paska, co nie przeszkadza w codziennej pracy personelu
- możliwość stosowania wewnątrz i na zewnątrz budynków
16 lutego 2024
DOTACJE DLA BRANŻY HORECA (KPO)
W Krajowym Planie Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) zaplanowano wsparcie dla branż szczególnie dotkniętych skutkami covid-19. Chodzi tutaj o hotele, restauracje, catering, obiekty turystyczne i kulturalne, na które przewidziano budżet w kwocie 1,2 mld pln.
Dodaj produkty, aby porównać parametry