• koszt transportu - Paczki wysyłamy za pośrednictwem kuriera Inpost lub DPD. Koszt przesyłki i pakowania wynosi minimum 19 zł netto. zł netto
  • w przypadku przesyłki za pobraniem obowiązuje dopłata w zależności od wartości zamówienia - 4zł za każdy rozpoczęty tysiąc zł netto

Producenci

PRZYWOŁYWACZ Z PANELEM - niedostępny

 PRZYWOŁYWACZ Z PANELEM

Służy do wezwania obsługi przez naciśnięcie wybranego klawisza rodzaju wezwania

RODZAJE KLAWISZY WEZWANIA:

- PUSH (przyspiesz realizację zamówienia)

- CALL (wezwanie kelnera)

- BILL (proszę o rachunek)

- CANCEL (kasowanie wezwania)

 

SPECYFIKACJA:

- 4 klawisze membranowe

- panel na menu lub reklamę oraz numer stołu

- wymiary (z panelem): 106 mm (szer) x 90 mm (gł) x 247 mm (wys)

- ciężar: 180 g

 

DANE TECHNICZNE:

- bateria 12V - sześć miesięcy pracy do pełnego rozładowania

- wewnętrzny moduł komunikacji bezprzewodowej 433MHz do wysyłania wezwań w promieniu 100m

 

WŁAŚCIWOŚCI FUNKCJONALNE:

- prosta instalacja na blacie stołu

 

System Przywoływania Obsługi. Te kilka urządzeń, pracujących bezprzewodowo, umożliwia przywoływanie obsługi/kelnerów przez gościa siedzącego przy stoliku

 

Co zyskuje właściciel lokalu?

  • zwiększenie obrotów przez zwiększenie szybkości przepływu klientów
  • zwiększenie średniej wartości rachunku (klient, który ma zarezerwowany określony czas na spędzenie w lokalu, przy krótszym czasie oczekiwania na personel/posiłek, może zamówić dodatkowy posiłek/napój)
  • zmniejszenie kosztów funkcjonowania w przeliczeniu na klienta
  • kontrola personelu - klient może „poskarżyć” się na kelnera przywołując menagera poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku na przywoływaczu
  • bardzo dobra sprawdzalność w ogródkach zewnętrznych

Co zyskuje personel?

  • zwiększenie liczby obsłużonych klientów przy mniejszym zmęczeniu, a co za tym idzie potencjalnie większa wartość napiwków
  • mniej „klientometrów” w przeliczeniu na klienta :-)
  • precyzyjna wiedza o rodzaju potrzeb klienta na każdym etapie zamówienia (poprzez naciśnięcie odpowiednich przycisków na przywoływaczu klient określa swoje potrzeby w danym momencie, np  przywołanie kelnera, poproszę rachunek, itp.)
  • lepsza komunikacja pomiędzy kelnerami a kuchnią - możliwość natychmiastowego powiadomienia kelnera o gotowym zamówieniu

Co zyskuje klient?

  • krótki czas oczekiwania na reakcję personelu
  • satysfakcja i zadowolenie gości, brak irytacji związanej z długim czasem oczekiwania
  • chęć powrotu do lokalu

System Przywoływania Obsługi jest systemem bezprzewodowym dedykowanym do zastosowania
 w restauracjach. Charakteryzuje go przede wszystkim:

  • łatwy montaż urządzeń, możliwość przymocowania przywoływacza do stolika
  • urządzenia nie wymagające dodatkowego zasilania sieciowego (zasilane bateriami)
  • pagery kelnerskie w formie zegarków na rękę lub z klipsem mocowanym do paska, co nie przeszkadza w codziennej pracy personelu
  • możliwość stosowania wewnątrz i na zewnątrz budynków

Kliknij na gwiazdce, aby ocenić

******

Brak ocen

Twój koszyk jest pusty.
Tel. (42) 664-06-00
GSM: (600) 410-420

16 lutego 2024

DOTACJE DLA BRANŻY HORECA (KPO)

W Krajowym Planie Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) zaplanowano wsparcie dla branż szczególnie dotkniętych skutkami covid-19. Chodzi tutaj o hotele, restauracje, catering, obiekty turystyczne i kulturalne, na które przewidziano budżet w kwocie 1,2 mld pln. 

News_archive_button

Dodaj produkty, aby porównać parametry

Akceptujemy karty płatnicze