• koszt transportu - Paczki wysyłamy za pośrednictwem kuriera UPS. Koszt przesyłki wynosi minimum 25 zł zł netto
  • w przypadku przesyłki za pobraniem obowiązuje dopłata w zależności od wartości zamówienia - 4zł za każdy rozpoczęty tysiąc zł netto

Producenci

Regulamin sprzedaży

 

 

Spis treści:

I. Informacje ogólne

II. Przedmioty transakcji

III. Zamówienia

IV. Koszyk

V. Formy płatności

VI. Formy przesyłki

VII. Dowód zakupu/ faktura

VIII. Zwroty

IX. Reklamacje i gwarancje

X. Postanowienia końcowe

 

I. INFORMACJE OGÓLNE

 

Sklep internetowy ELPRO umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem sieci Internet zgodnie z niniejszym regulaminem.

Sklep prowadzony jest przez firmę "ELPRO". Dokumenty firmowe są do wglądu na stronie "O firmie".

Aby dokonać zakupów należy zarejestrować się w systemie sklepu. Stworzone zostanie konto użytkownika, które będzie dodatkowo zabezpieczone hasłem. Zamawiający zobowiązany jest do podania swojego adresu zamieszkania, numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail w celu potwierdzenia zamówienia.

Poprzez zarejestrowanie lub zalogowanie się, Klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym. Przekazanie danych następuje na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 803 z póź. zm.)

Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania do zaprzestania ich dalszego wykorzystywania, oraz likwidacji konta użytkownika.

Poprawne wypełnienie formularza rejestracyjnego spowoduje uaktywnienie konta Klienta w systemie.

Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe przeprowadzenie procesu zamawiania.

Konto użytkownika jest własnością Sklepu i może zostać usunięte bez podania przyczyny. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt tel. +48 (42) 631-05-69, e-mail: sklep@elpro.com.pl

 

II. PRZEDMIOTY TRANSAKCJI

 

Przedmiotami transakcji prowadzonych poprzez strony w sieci Internet, są produkty wymienione w ofercie, przedstawione na stronach WWW sklepu internetowego elpro.com.pl w chwili składania zamówienia.

Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone są zarówno w wartości netto jak i brutto (z podatkiem VAT) w złotych polskich.

Produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i są objęte pełną gwarancją producenta.

Produkty oznaczone jako "promocja" są produktami nie używanymi, ale ich data produkcji może być dłuższa niż 1 rok.

Ceny i dostępność pozycji oznaczonych jako "Promocja" obowiązują po potwierdzeniu ich przez Dział Handlowy.

Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w każdym etapie jego realizacji, w przypadku niedostępności zamówionego towaru lub z powodu innych ważnych przyczyn.

 

Mimo wszelkich starań nie gwarantujemy, iż publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ew. błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Handlowym przed podjęciem decyzji o zakupie.

 

 

III. ZAMÓWIENIA

 

Klientem sklepu może być wyłącznie osoba pełnoletnia, fizyczna lub prawna niezależnie czy prowadzi działalność gospodarczą czy też nie.

Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Zamówienie jest przez Klienta konstruowane na zasadzie wypełnienia wirtualnego koszyka.

Klient po złożeniu zamówienia otrzyma automatyczny e-mail zwrotny potwierdzający fakt złożenia zamówienia oraz jego specyfikację. Zamówienie zostaje przyjęte w momencie wysłania przez Dział Handlowy firmy ELPRO odpowiedniego "statusu zamówienia". Wysłanie statusu jest jednocześnie potwierdzeniem zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a firmą ELPRO - właścicielem sklepu. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w statusie. Złożenie zamówienia przez kupującego oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.

Jeżeli Klient wybierze formę płatności Przelew (czyt. "Formy Płatności" ) to dopiero w momencie potwierdzenia wpłaty na konto firmy, sklep przystąpi do wysyłki zamówionego asortymentu.

W niektórych przypadkach sklep może kontaktować się z Klientem telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia lub wyjaśnienia niejasności.

Firma ELPRO zastrzega sobie prawo do realizacji niepełnych zamówień w momencie wystąpienia braków magazynowych po uprzednim powiadomieniu klienta.

O brakach towarowych lub ewentualnych problemach związanych z realizacją zamówienia Klient powiadamiany jest najszybciej jak to możliwe.

Ze względu na szeroki asortyment różne produkty mogą być dostarczane osobno przez różnych spedytorów.

 

IV. KOSZYK

 

Wprowadzenie do koszyka wybranego towaru nie jest równoznaczne z jego zakupem.

Towar znajdujący się w koszyku Klienta do momentu zakończenia procesu zamawiania pozostaje wyłączną własnością sklepu.

 

V. FORMY PŁATNOŚCI

 

Sklep ELPRO preferuje następujące formy płatności:

 

a) Szybki przelew za posrednistwem serwisu eCard

  • mTransfer (mBank)
  • Multi Transfer (MultiBank)
  • Millenium – płatności internetowe (Bank Millenium S.A.)
  • Płacę z Nordea (Nordea)
  • Przelew24 (BZWBK)
  • Płacę z Citi Handlowego (Citi Handlowy)
  • Przelew z BPH
  • Płacę z iPKO (PKO BP S.A.)
  • Płacę z Interligo (Interligo)
  • Pekao24przelew
  • Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska S.A.)
  • Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank S.A.)
  • MeritumBank Przelew (Meritum Bank ICB S.A.)
  • Pay Way Toyota Bank (Toyota Bank Polska S.A.)

 

b) Płatność kartą za pośrednictwem serwisu eCard

 

c) Przelew na konto firmy:

 

ELPRO Sylwester Kopertowski, Piotr Pabich

90-758 Łódź

Więckowskiego 86/96

 

NORDEA BANK POLSKA S.A. O/ŁÓDŹ

16 1440 1231 0000 0000 0364 1112

 

d) Płatność przy odbiorze

 

Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać nr zamówienia (numer ten jest wyświetlany podczas akceptowania zamówienia)

Za pobraniem- płatność kurierowi przy odbiorze, dodatkowa opłata 5,00 PLN + VAT 22%.

 

 

VI. FORMY PRZESYŁKI

 

Dostawy produktów zamawianych w sklepie internetowym ELPRO realizowane są na terytorium Polski oraz do innych krajów (po indywidualnych ustaleniach).

Termin dostawy zamówionych towarów zależy od jego dostępności, o której Klient jest poinformowany przy akceptacji zamówienia (zmiany statusu). Najczęściej zamówienia realizowane są w 2 do7 dni od momentu złożenia zamówienia.

Zamówione towary będą dostarczane poprzez przedstawiciela firmy spedycyjnej.

Koszt przesyłki pokrywane są przez zamawiającego. Wynosi on 35 zł brutto. W przypadku towarów wielkogabarytowych koszty transportu ustalane są indywidualnie. W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika, nabywca ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki i jej zawartość w obecności spedytora. W przypadku stwierdzenia powstania szkody transportowej zobowiązany jest wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15.11.1984 r. - Prawo przewozowe /Dz.U. z 1995 r., Nr 119, poz.575 z póź. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika, a w szczególności spowodować protokolarne ustalenie przez przewoźnika stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Stanowi to podstawę do uznania reklamacji.

Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

W przypadku towaru wysyłanego z magazynów zewnętrznych (np.lampy), z których spedycja nie odbiera paczek pobraniowych prosimy o dokonanie przedpłaty. Informację taką otrzymają Państwo na maila po złożeniu zamówienia. 

 

VII. DOWÓD ZAKUPU/ FAKTURA

 

Do każdego zakupionego produktu dołączany jest dowód dostawy w formie listu przewozowego.

Dowód sprzedaży (faktura VAT) wysłany będzie na adres e-mail odbiorcy.

W przypadku klienta zarejestrowanego jako "firma" dodatkowo wystawiona faktura VAT będzie przesyłana Pocztą Polską na wskazany adres.

 

VIII. ZWROTY

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów Klient może zrezygnować  z towaru zakupionego w naszym sklepie za pomocą "koszyka", bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki (nie dotyczy oferty indywidualnych). Zwrot towaru jest możliwy tylko wtedy, gdy produkt jest pełnowartościowy, czyli nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. O chęci zwrotu towaru należy poinformować Dział Handlowy poprzez kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Pracownik działu udzieli informacji o adresie zwrotu towaru. Towar należy zaopatrzyć w otrzymany dowód zakupu. Firma ELPRO gwarantuje zwrot wartości produktu. Należna kwota zostanie zwrócona przelewem na konto bankowe w formie przelewu. Zwrotom nie podlegają koszty dostawy.

Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

Zwrotom nie podlegają towary wyprodukowane lub zaimportowane specjalnie na zamówienie klienta.

Zwrot towaru odbywa się tylko i wyłącznie na koszt Klienta.

Klient zobowiązuję się, aby zwracany przez niego towar był zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu.

 

IX. REKLAMACJE i GWARANCJE

 

W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z Działem Handlowym firmy ELPRO pod nr tel (42) 631-05-69 lub drogą elektroniczną na adres sklep@elpro.com.pl  Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia w formie spisanego przez kuriera protokołu. W przypadku, gdy Przewoźnik odmówi podpisania protokołu, nie należy przyjmować ani kwitować przesyłki i niezwłocznie skontaktować się się z naszym Sklepem.

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta, zgodnie z pkt. II podpkt. 3 i 4 (źródła światła nie podlegają reklamacji). Dbamy o to, aby nasze towary były najwyższej jakości, ale może się zdarzyć, że po otrzymaniu towaru wykryją Państwo w nim jakieś wady techniczne. W takim przypadku należy poinformować Dział Handlowy wypełniając formularz dostępny na stronie "Zwroty i reklamacje"  lub  poprzez kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu omówienia sposobu wymiany na produkt pełnowartościowy, zamiany za zgodą Klienta na inny lub, jeśli nie będzie takiej możliwości, zwrotu pieniędzy.

Jeśli z ustaleń wynika, że koszt przesyłki ponosi ELPRO, należy odesłać towar za pośrednictwem firmy Kurierskiej UPS.

 

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z deklaracją, że Klient zapoznał się z regulaminem Sklepu i w pełni akceptuje jego warunki.

Dołożyliśmy starań, by informacje zawarte na stronach sklepu były zgodne z prawdą i aktualne, jednak informacje te nie są objęte jakąkolwiek gwarancją. Istnieje jedynie niewielkie prawdopodobieństwo, że opisy umieszczone na stronach sklepu lub zdjęcia (a w szczególności kolory oferowanych produktów) mogą nieznacznie odbiegać od wyglądu w rzeczywistości.

Przeznaczenie produktów jest wyłącznie określone w ich instrukcjach obsługi i zastosowania. Firma ELPRO nie będzie w żadnym wypadku odpowiedzialna wobec jakichkolwiek osób z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych poniesionych z powodu użytkowania oferowanych przez nas towarów.

Odpowiedzialność za szkody wynikłe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancyjnych udzielonych przez producenta, dystrybutora lub importera danego towaru.

Jeśli są Państwo zainteresowani nowościami w naszej ofercie, prosimy wypełnić kwstionariusz subskrybcji:
Akceptujemy karty płatnicze