• koszt transportu - Paczki wysyłamy za pośrednictwem kuriera UPS. Koszt przesyłki wynosi minimum 25 zł zł netto
  • w przypadku przesyłki za pobraniem obowiązuje dopłata w zależności od wartości zamówienia - 4zł za każdy rozpoczęty tysiąc zł netto

Producenci

PAGER ZEGARKOWY

 PAGER ZEGARKOWY

Służy do informowania obsługi (kelnerów, szefa kuchni) o rodzajach wezwań klientów. Umożliwia również wysyłanie dodatkowych kodów serwisowych jak np. wezwanie sprzątacza do stołu.

SPECYFIKACJA:

- wyświetlacz LCD

- wymiarym (bez paska): 38 mm (szer) x 66 mm (dł) x 16 mm (wys)

- ciężar: 54 g

 

DANE TECHNICZNE:

- wewnętrzny akumulator - 2 dni pracy po pełnym naładowaniu (zasilacz w zestawie)

- wewnętrzny moduł komunikacji bezprzewodowej 433MHz do przyjmowania wezwań w promieniu 100 m

- wyświetlacz 3 liniowy, 4 cyfry w linii, jednocześnie można wyświetlić 3 wezwania klientów z kodami tych wezwań

 

WŁAŚCIWOŚCI FUNKCJONALNE:

- regulowana siła alarmu wibracyjnego

- bufor gromadzi 180 kodów wezwań, które można przeglądać za pomocą strzałek

- kody wezwań mogą być skasowane na pagerze

- pager może być ustawiony do obsługi tylko specyficznych zleceń (np. wezwanie sprzątacza)

 

System Przywoływania Obsługi. Te kilka urządzeń, pracujących bezprzewodowo, umożliwia przywoływanie obsługi/kelnerów przez gościa siedzącego przy stoliku

 

Co zyskuje właściciel lokalu?

  • zwiększenie obrotów przez zwiększenie szybkości przepływu klientów
  • zwiększenie średniej wartości rachunku (klient, który ma zarezerwowany określony czas na spędzenie w lokalu, przy krótszym czasie oczekiwania na personel/posiłek, może zamówić dodatkowy posiłek/napój)
  • zmniejszenie kosztów funkcjonowania w przeliczeniu na klienta
  • kontrola personelu - klient może „poskarżyć” się na kelnera przywołując menagera poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku na przywoływaczu
  • bardzo dobra sprawdzalność w ogródkach zewnętrznych

Co zyskuje personel?

  • zwiększenie liczby obsłużonych klientów przy mniejszym zmęczeniu, a co za tym idzie potencjalnie większa wartość napiwków
  • mniej „klientometrów” w przeliczeniu na klienta :-)
  • precyzyjna wiedza o rodzaju potrzeb klienta na każdym etapie zamówienia (poprzez naciśnięcie odpowiednich przycisków na przywoływaczu klient określa swoje potrzeby w danym momencie, np  przywołanie kelnera, poproszę rachunek, itp.)
  • lepsza komunikacja pomiędzy kelnerami a kuchnią - możliwość natychmiastowego powiadomienia kelnera o gotowym zamówieniu

Co zyskuje klient?

  • krótki czas oczekiwania na reakcję personelu
  • satysfakcja i zadowolenie gości, brak irytacji związanej z długim czasem oczekiwania
  • chęć powrotu do lokalu

System Przywoływania Obsługi jest systemem bezprzewodowym dedykowanym do zastosowania
 w restauracjach. Charakteryzuje go przede wszystkim:

  • łatwy montaż urządzeń, możliwość przymocowania przywoływacza do stolika
  • urządzenia nie wymagające dodatkowego zasilania sieciowego (zasilane bateriami)
  • pagery kelnerskie w formie zegarków na rękę lub z klipsem mocowanym do paska, co nie przeszkadza w codziennej pracy personelu
  • możliwość stosowania wewnątrz i na zewnątrz budynków

Kliknij na gwiazdce, aby ocenić

******

Średnia 6 na 6 (1 ocena)

Twój koszyk jest pusty.
Tel. (42) 664-06-00
GSM: (600) 410-420

17 maja 2019

Kasy ONLINE już w sprzedaży

UWAGA!
W naszej ofercie pojawiły się nowe kasy i drukarki fiskalne ON-LINE. 

16 maja 2019

Kasy ONLINE już dostępne

UWAGA: od 1 maja 2019 r. nowe przepisy dla wszystkich użytkowników kas.

News_archive_button

Dodaj produkty, aby porównać parametry

Jeśli są Państwo zainteresowani nowościami w naszej ofercie, prosimy wypełnić kwstionariusz subskrybcji:
Akceptujemy karty płatnicze